MØDEBOOKING

0
Bookings for vores kunder i 2024 til dags dato
0 %
Optimeret i drfiten på 11 måneder
0 %
Hitrate (vores gennemsnitlige mødeprocent)

TILLID

TILLID

UDVIKLING

UDVIKLING

ReLATIONER

ReLATIONER

Hvorfor vælge os?

Vi er med dig hele vejen. Som kunde hos os vil du altid være med under hele samarbejdsprocessen.

Vi gør samarbejdsprocessen overskuelig for dig. derfor har vi udarbejdet et dokument med oversigt over samarbejdsfaserne, så at du som kunde kan føle dig tryg og skabe dig et overblik over processen.

Vi lytter til vores kunder og sikrer os at der bliver booket salgsmøder.


TESTKAMPAGNE

Vi starter som regel med at køre en testkampagne. På den måde kan vi teste samarbejdet, både for jer og for os, for at se om det fungerer. Vi ser under testkampagnen hvilke resultater vi kan skabe for jeres virksomhed. Efter testkampagnen evaluerer vi samarbejdet, og diskuterer om en efterfølgende samarbejdsprocedure, prisstruktur og evt. optimeringer. Vi fokuserer på kvalitet og relationer, så I kan få den højest mulige ROI af vores samarbejde.

Budskabet om jeres unikke produkt skræddersyes til den specifikke målgruppe. Opsætning af målgruppe efter jeres kriterier.

Fast tilknyttet Salgs- & Kommunikationskonsulent(er). Briefing af kampagnens performance. Eventuelle anbefalinger til performance optimering af din kampagne.

 

Kampagneopsætning: Fælles fastsættelse af mødekriterier. Skræddersyet manuskript. Emner efter jeres kriterier – dog kommer vi med vores input, og sammen finder vi ud af det.

Vi holder dig opdateret

Du modtager en rapporteringsmail fra os med alle de informationer du skal bruge til afholdelse af møder med den potentielle kunde. 

Vi TILBYDER

Udover ønsket om at være din strategiske partner i vækst, så er vores tilgang baseret Tillid, Udvikling & Relationer.
Vi booker møder med beslutningstagerne i mellemstore og store virksomheder I Danmark, så du er sikret et kundemøde med relevans. – alt er designet til at skabe meningsfyldte relationer mellem virksomhed og deres målgruppe.

I forbindelse med opstart af samarbejdet tilbyder vi en workshop, så du som kunde hos os kan føle dig tryg og forberedt på samarbejdsforløbet.

Vi tilbyder udarbejdelse af markedsanalyse, hvis der er et ønske og behov for dette.

WORKSHOP
* 0 KR: Du betaler ikke ekstra for workshoppen *
Inden opstartsfasen afholder vi en workshop sammen med vores kunde – for at man kan føle sig tryg som kunde hos os. Mest af alt er det for at optimere begge parters forberedelsestid, og at vi får lavet en form for forventningsafstemning. Det er altid rart at få sat ord på tingene, og at have svar på spørgsmål og undren. Vigtigst af alt er det for at vores kunder føler sig trygge og en del af hele processen.
IMG_20240904_100837 sh
MARKEDSANALYSE

* 0 KR: Du betaler ikke ekstra for at vi foretager en markedsanalyse for dig og din virksomhed *
Vi tilbyder at udarbejde markedsanalyser til vores kære kunder, hvis der da er behov for det eller det kunne være til gavn. Vi stræber på at gøre lidt ekstra for vores kunder og yde en så god service, som muligt. Det er dog ikke alle virksomheder som har behov for det, men vi understreger at tilbuddet er der.

OFTEST STILLEDE SPØRGSMÅL

Har du svært ved at få nye kundemøder? Eller har du ikke tid og lyst til selv at håndtere denne proces? Det kunne også være at du mangler flere leads? Det kunne eventuelt bedre betale sig for dig, at din medarbejder eller sælgers tid (ift. deres timeløn) benyttes til at fokusere på dine kunder, fremfor at de skal bruge tid og en masse kræfter på at anskaffe nye kunder.  Hvis du ønsker dig en skalérbar løsning på denne udfordring, så er en mødebookingaftale med os en god idé. Vi er sikre på at vi kan løfte opgaven for dig og din virksomhed. Vores løsninger og aftaler er fleksible, da det afgørende for os er, at de passer til vores kunders behov.

Vores løsninger er fleksible og skræddersyes til dine behov, da vi først og fremmest gerne vil sikre at samarbejdet fungerer, og at I er tilfredse med vores indsats og resultater. Vi kører som udgangspunkt testkampagner til at starte med, for at sikre os at samarbejdet fungerer for begge parter. Efter testkampagnen evaluerer vi samarbejdet, og diskuterer om  en efterfølgende samarbejdsprocedure, prisstruktur og evt. optimeringer. Vi fokuserer på kvalitet og de gode relationer, så I kan få den højest mulige ROI af vores samarbejde. Fordelen her for dig er, at du kan se, om du føler, at det er det rigtige valg for dig og din virksomhed (ellers har du altid mulighed for at fortryde og trække dig fra samarbejdet) Vi regner med at testkampagnen vil være starten på et frugtbart og vedvarende samarbejde med dig og din virksomhed.

Du bestemmer sådan set helt selv, om du ønsker at vi booker fysiske møder eller online møder til dig. Der er også mulighed for, at vi kan tilbyde den potentielle kunde, at de kan vælge i mellem begge muligheder.

Vi booker ikke kaffemøder – det er spild af både din og vores tid. Med et møde fra Ekstern Salg besøger du en mulig kunde, der gerne vil vide, hvad du kan tilbyde, eller har et problem, som du kan hjælpe med. Interessen for dit produkt er skabt, og derfor er møderne, som vi booker relevante for dig og din virksomhed. Sidste step er, at du sørger for, at få landet en aftale med kunden/kunderne fra vores bookede møder.

Vi er IKKE “et ungt og dynamisk” team, men voksne mennesker med masser af livs- og erhvervserfaring. Vi er alle veluddannede voksne mennesker, som med fordel gør brug af vores viden, og kompetencer i  vores arbejde hos Ekstern Salg.
Vi sørger derudover kun at påtage os opgaver/projekter, som vi ved, at vi kan løfte. Du er som kunde  forsikret i, at vi ikke arbejder videre med noget, vi ikke kan se meningen i eller hvis vi kan se at opgaven ikke bliver løftet. Vi er på ingen måde båret af provisionskultur, hvilket vil sige, at vi sparrer dagligt med hinanden og vi løfter hinanden som et team. Det giver vores medarbejdere ro i maven uden at stresse, så de kan præstere endnu bedre.. Vi forstår hvor meget arbejde, du efterfølgende skal lægge i afholdelsen af de nye møder. Vi sætter os 100% ind i dine kriterier, så du trygt kan overlade opgaven til os.

Som udgangspunkt gider vi ikke være vores egen konkurrent, når vi ringer ud. Derfor er vi heller ikke interesseret i, at ringe til samme målgruppe med samme løsning. Kontakt os, så tager vi en snak og finder ud af, om der er plads til dig.

Ringelister er en investering. Jo bedre de er, og jo mere tid du bruger på dem – jo bedre bliver resultatet. Vi kan hjælpe dig med denne del, men du slipper ikke for, at skulle gennemgå dem og sikre at listen er korrekt. Vi opdaterer den løbende (dagligt), hvis der er nogle emner, eller andet der ikke fungerer, kontakter vi dig selvfølgelig.